Vrlo dobar izbor tema koje obuhvaćaju neke od temeljnih tzv. „mekih“ vještina svakog uspješnog managera i/ili lidera...
Zanimljivo, korisno, s dosta praktičnih primjera i aktivnog angažmana svih sudionika kroz rješavanje raznih zadataka (pojedinačno i/ili u grupi), uz uvijek zanimljivu razmjenu iskustava i promišljanja. Dobar podsjetnik na potrebu implementacije određenih, vrlo korisnih i primjenjivih, načela i pojedinih procesa u svakodnevnom radu, bez obzira na zauzetost i preopterećenost „bavljenjem“ svakodnevnom „operativom“.
Preporuka svima na rukovoditeljskim pozicijama i to posve neovisno o razini te bez obzira na prethodno znanje i iskustvo – svatko može „izvući“ dragocjene benefite za budući, još uspješniji i kvalitetniji, rad.
Jan Kreber, Jadrolinija
polaznik 1. Soft skills akademije
Alen i Barbara Marot diplomirani su psiholozi, nakon odvojenog stjecanja iskustava iz područja edukacija, savjetovanja i ljudskih resursa, zajednički su osnovali Optimum. Optimum od 2005. godine pruža usluge iz ljudske strane poslovanja i postao je partner izbora za brojna mala i srednja poduzeća koja nemaju internog stručnjaka za područje ljudskih resursa.
Održali su nekoliko stotina edukacija iz područja rukovođenja, kvalitete usluge, psihologije prodaje i upravljanja ljudskim resursima. Proveli su psihologijsku procjenu i pomogli pri odabiru stotina zaposlenika u najrazličitijim djelatnostima i poduzećima, od vatrogasaca do skladištara pa do direktora i članova uprave. Savjetuju i savjetovali su uprave mnogih poduzeća iz područja razvoja zaposlenika, održavanja predanosti i motivacije te unapređenja organizacije i poslovnih procesa. Radili su u Velikoj Britaniji za konzultantsku kuću Vanguard Consulting ltd gdje su naučili kako optimizirati poslovanje korištenjem sistemskog razmišljanja.
Zahvaljujući bogatom iskustvu njihove su edukacije konkretne i primjenjive u različitim tipovima organizacija, a završen studij i stalno usavršavanje iz područja psihologije garantiraju teorijsku i znanstvenu osnovu onoga što podučavaju. Zbog razumijevanja sustava i organizacije njihovi savjeti širi su od same psihologije i ljudskog faktora te obuhvaćaju i dizajn procesa i organizacije kao faktor koji utječe na ponašanje i rezultate.
Polaznici njihovih edukacija kažu da su zabavni i dinamični te lako održavaju pažnju i interes. Atmosfera koju kreiraju omogućuje da se zaposlenici tvrtke bolje upoznaju, povežu i razumiju, a kroz usvajanje zajedničkih pojmova i pristupa radu postaju usklađeniji i efikasniji tim.
Ugodno sam iznenađena atmosferom koju su Barbara i Alen kreirali, dali nam mogućnost da teoriju isprobamo u praksi, učimo na konkretnim primjerima koji nas svakodnevno muče u praksi. Dobili smo odličan uvid u način na koji možemo i trebamo utjecati na razvoj i motivaciju zaposlenika. Nosim s radionice pregršt zanimljivih informacija koje mi itekako olakšavaju posao i donošenje bitnih odluka.
Dubravka Mirić, Voditeljica telekom odjela Kompare.hr