ZNATE LI TKO SU VAŠI KUPCI I ŠTO ŽELE?

Psihologija tržišta

Marketinški način razmišljanja kako ga je definirao guru marketinga Philip Kotler zapravo je na drugačiji način rečeno ono što tumači pristup Upravljanja putem potpune kvalitete ili Sistemskog razmišljanja kojeg primjenjujemo za optimiziranje poslovanja.

Znati što naši (potencijalni) kupci žele, kakve problem imaju i što im je bitno kod naših usluga najmoćnija je informacija koju poduzeće može imati u svojim rukama. Kroz oblikovanje istraživanja kupaca, ali i uspostavljanje stalne povratne informacije o tome koliko su postojeći kupci zadovoljni s našim uslugama dajemo vam snažan alat za usmjeravanje vaših napora i prilagođavanje cjelokupnog poslovanja. Bez ovakvog sustava većina poduzeća vozi autobus zavezanih očiju bez da točno zna kamo njihovi putnici žele stići. Nije ni čudo da se često izudara o bankine dok se putnici bune i negoduju, a zaposlenicima je već dosta svega.

Zamislite sada da vam je u svakom trenutku jasno što vaši kupci žele, koje sve grupe kupaca imate s različitim zahtjevima i još znate kako vas oni vide, koliko ono što im isproučujete odgovara njihovim potrebama i što bi točno trebalo popraviti da budu još zadovoljniji.

Uspostaviti odnose s kupcima u kojima su oni partneri u oblikovanju vaše ponude omogućava i sasvim drugačiji pristup promociji kada kupce treba obavijestiti da ste uspjeli oblikovati proizvod ili uslugu prilagođene upravo njihovim zahtjevima.

Optimum može samostalno ili zajedno s vama:

  • provesti istraživanje među vašim kupcima i saznati kakve probleme imaju, što im je bitno kod onog što vi nudite, kako donose odluku o kupovini i gdje saznaju o ponudama;
  • dobiti povratnu informaciju o tome koliko su postojeći kupci zadovoljni onim što vi nudite, a kako vas doživljavaju potencijalni kupci;
  • definirati marketinšku strategiju (što ćemo prodavati kome, po kojoj cijeni i kojim putem);
  • uspostaviti sustav kontinuiranog dobivanja povratnih informacija i praćenja zadovoljstva kupaca;
  • osmisliti plan kako ćete svoje tržište obavještavati o novim ponudama ili pogodnostima.

Za više informacija o uslugama iz područja psihologije tržišta molimo kontaktirajte nas.

TOP