VOĐENJE SE UČI!

Predstavljamo ciklus hvaljenih edukacija 

SOFT SKILLS AKADEMIJA

Suvremeno rukovođenje zahtjeva ovladavanje širokim spektrom znanja i vještina. Od svih resursa i procesa kojima jedan rukovoditelj treba upravljati ljudi su najsloženiji i najmanje predvidiv. Ta činjenica postavlja psihologiju na listu temeljnih znanja potrebnih za uspješno upravljanje.
Ovladavanje osnovnim rukovodnim vještinama ključno je za usklađen rad tima i organizacije, a time i ostvarivanje željenih rezultata.
Uz našu ćete pomoć vaši će voditelji bolje razumjeti uzroke ponašanja svojih suradnika, predvidjeti njihove reakcije i odabrati najefikasniji način vođenja i suradnje.

Vrlo dobar izbor tema koje obuhvaćaju neke od temeljnih tzv. „mekih“ vještina svakog uspješnog managera i/ili lidera...

Zanimljivo, korisno, s dosta praktičnih primjera i aktivnog angažmana svih sudionika kroz rješavanje raznih zadataka (pojedinačno i/ili u grupi), uz uvijek zanimljivu razmjenu iskustava i promišljanja. Dobar podsjetnik na potrebu implementacije određenih, vrlo korisnih i primjenjivih, načela i pojedinih procesa u svakodnevnom radu, bez obzira na zauzetost i preopterećenost „bavljenjem“ svakodnevnom „operativom“.

Preporuka svima na rukovoditeljskim pozicijama i to posve neovisno o razini te bez obzira na prethodno znanje i iskustvo – svatko može „izvući“ dragocjene benefite za budući, još uspješniji i kvalitetniji, rad.

Jan Kreber, Jadrolinija
polaznik 1. Soft skills akademije

Rukovodne uloge, moć i utjecaj

Kako biti rukovoditelj kojeg će se voljeti, poštovati, ali i za kojeg će se vrijedno raditi?
  • Što se sve mijenja kada postanemo rukovoditelj i koliko smo tu promjenu proveli?
  • Treba li rukovoditelj biti i prijatelj i mentor i šef i kako to uravnotežiti?
  • Rukovoditelj rezultate ostvaruje kroz utjecaj na svoje ljude, koje osnove utjecaja i moći imamo na raspolaganju i kada ih je dobro koristiti
  • Koja su ograničenja našeg utjecaja na druge – osnove motivacije
  • Je li moguće ostvariti suradničko vođenje?

Motivacija i pridobivanje za kvalitetan rad

Kako iskoristiti ljudsku motivaciju i postići da oni zaista žele kvalitetno obavljati posao?
  • Ljudske potrebe kao pokretač našeg ponašanja
  • Potrebe na radnom mjestu, kako ih prepoznati i povezati s kvalitetnim radom
  • Što motivira, a što demotivira MOJE radnike i što s tim?
  • Intrinzična i ekstrinzična motivacija, koja je bolja i kada?
  • Što sve mora biti zadovoljeno da bi pridobio svoje radnike za kvalitetan rad?

Efikasno delegiranje

Dobar rukovoditelj prenosi poslove i zadatke tako da se oni dobro obave na svačije zadovoljstvo.
  • Delegirate li dovoljno i zašto je to tako teško?
  • Što privlači poslove da se penju prema gore u hijerarhiji i kako to spriječiti?
  • Što delegirati, a što ne?
  • Kome delegirati?
  • Pravila za delegiranje i najčešće greške

Vođenje i razvoj tima

Grupa ljudi koja radi na istom mjestu nije tim, tim treba voditi i razvijati kako bi se njihove snage množile.
  • Prednosti i nedostaci timskog rada
  • Što čini efikasan tim?
  • Timske uloge i zašto su važne?
  • Suradnja vs kompeticija
  • Faze razvoja tima i vođenje u svakoj od njih

Efikasna komunikacija

Kako da dobro prenesemo svoje i shvatimo tuđe ideje u radnoj okolini.
  • Kako izgleda komunikacijski proces i gdje najčešće puca?
  • Kako čitati tuđi govor tijela i kontrolirati svoju neverbalnu komunikaciju?
  • Efikasno slušanje i zašto je bitno?
  • Vještina jasnog izražavanja
  • Komunikacijski stilovi
  • Gubici i izazovi u organizacijskom komuniciranju

Rješavanje konflikata

 

 

Različita mišljenja mogu biti pozitivna snaga, ali samo ako konfliktima znamo efikasno upravljati.
  • Zašto nastaju konflikti u organizacijama?
  • Imaju li konflikti i pozitivne strane?
  • Stilovi rješavanja konflikta i kada ih koristiti
  • Win-win ili kompromis?
  • Posredovanje u sukobima – česta zadaća rukovoditelja

Rješavanje teških problema i donošenje odluka

 

 

Od rukovoditelja se traži da svakodnevno rješava teške probleme i donosi odluke, postoje metode koje to čine lakšim i efikasnijim.
  • Faze donošenja odluka
  • Samostalno ili timsko rješavanje problema – prednosti i glavne tehnike
  • Kako povećati kreativnost i inovativnost kod teških problema?
  • Kako osigurati provođenje donesene odluke?

Organizacija vremena

 

Ako pogrešno upravljamo vremenom i zadacima koje imamo doći ćemo do situacije da ne stižemo obaviti sve, da nam se povećava hrpa posla koja nas čeka, stres postaje teško podnošljiv, a naša efikasnost sve slabija.
  • Kradljivci vremena i kako ih prepoznati na vrijeme?
  • Taskovi, kalendari i ostale osnove upravljanja vremenom
  • Kako nam varira budnost tokom dana i kako to uzeti u obzir kod organizacije vremena?
  • Upravljanje vremenom prema principu kvadranta – napredno proaktivno upravljanje vremenom

Vođenje efikasnih sastanaka

 

Sastanci mogu biti najbolje ili najlošije potrošeno vrijeme, ovisno o tome tko ih i kako vodi.
  • Kada organizirati sastanak, a kada ne?
  • Koga pozvati na sastanak, a koga ne
  • Priprema i najava prije sastanka
  • Vođenje sastanka i upravljanje vremenom
  • Zaključci sastanka i sastavljanje zapisnika
  • Praćenje izvršenja dogovorenog

Odabir i razvoj suradnika

 

Bitan sastojak dobrog tima su i članovi koji posjeduju prave kompetencije i vrijednosti, kako to prepoznati i razvijati kod svojih ljudi.
  • Što je bitno da bi se netko uklopio u firmu i radno mjesto, preduvjeti radnog uspjeha
  • Definiranje zahtjeva radnog mjesta – obrasci i metode
  • Privlačenje kandidata – brendiranje, kanali oglašavanja, oglas, portali, društvene mreže
  • Selekcija molbi
  • Strukturirani intervju
  • Psihologijsko testiranje
  • Donošenje odluke
  • Uvođenje u posao
Radionice je moguće organizirati u vašem prostoru ili izvan poduzeća. Mogu se održavati za radnog vremena ili izvan. Može ih se ukomponirati u team building. 
Teme je moguće kombinirati prema vašoj želji. 
Trajanje radionica je također prilagodljivo. Može se jedna tema razbiti na više kraćih radionica, raditi cijeli dan, smanjiti ili povećati dubina razrade, količina vježbi ...

CIJENA ovisi o broju radionica, trajanju i mjestu održavanja.

Ponudu ćemo sastaviti nakon sastanka na kojemu ćemo zajednički razraditi najbolji model za vas.

optimum@centaroptimum.hr

051 / 323 - 448

Predavači

Alen i Barbara Marot diplomirani su psiholozi, nakon odvojenog stjecanja iskustava iz područja edukacija, savjetovanja i ljudskih resursa, zajednički su osnovali Optimum. Optimum od 2005. godine pruža usluge iz ljudske strane poslovanja i postao je partner izbora za brojna mala i srednja poduzeća koja nemaju internog stručnjaka za područje ljudskih resursa.

Održali su nekoliko stotina edukacija iz područja rukovođenja, kvalitete usluge, psihologije prodaje i upravljanja ljudskim resursima. Proveli su psihologijsku procjenu i pomogli pri odabiru stotina zaposlenika u najrazličitijim djelatnostima i poduzećima, od vatrogasaca do skladištara pa do direktora i članova uprave. Savjetuju i savjetovali su uprave mnogih poduzeća iz područja razvoja zaposlenika, održavanja predanosti i motivacije te unapređenja organizacije i poslovnih procesa. Radili su u Velikoj Britaniji za konzultantsku kuću Vanguard Consulting ltd gdje su naučili kako optimizirati poslovanje korištenjem sistemskog razmišljanja.

Zahvaljujući bogatom iskustvu njihove su edukacije konkretne i primjenjive u različitim tipovima organizacija, a završen studij i stalno usavršavanje iz područja psihologije garantiraju teorijsku i znanstvenu osnovu onoga što podučavaju. Zbog razumijevanja sustava i organizacije njihovi savjeti širi su od same psihologije i ljudskog faktora te obuhvaćaju i dizajn procesa i organizacije kao faktor koji utječe na ponašanje i rezultate.

Polaznici njihovih edukacija kažu da su zabavni i dinamični te lako održavaju pažnju i interes. Atmosfera koju kreiraju omogućuje da se zaposlenici tvrtke bolje upoznaju, povežu i razumiju, a kroz usvajanje zajedničkih pojmova i pristupa radu postaju usklađeniji i efikasniji tim.

Ugodno sam iznenađena atmosferom koju su Barbara i Alen kreirali, dali nam mogućnost da teoriju isprobamo u praksi, učimo na konkretnim primjerima koji nas svakodnevno muče u praksi. Dobili smo odličan uvid u način na koji  možemo i trebamo utjecati na razvoj i motivaciju zaposlenika. Nosim s radionice pregršt zanimljivih informacija koje mi itekako olakšavaju posao i donošenje bitnih odluka.

Dubravka Mirić, Voditeljica telekom odjela Kompare.hr

TOP