VOĐENJE SE UČI!

Optimum vas poziva na ciklus radionica

SOFT SKILLS AKADEMIJA

Suvremeno rukovođenje zahtjeva ovladavanje širokim spektrom znanja i vještina. Od svih resursa i procesa kojima jedan rukovoditelj treba upravljati ljudi su najsloženiji i najmanje predvidiv. Ta činjenica postavlja psihologiju na listu temeljnih znanja potrebnih za uspješno upravljanje.
Ovladavanje osnovnim rukovodnim vještinama ključno je za usklađen rad tima i organizacije, a time i ostvarivanje željenih rezultata.
Uz našu ćete pomoć bolje razumjeti uzroke ponašanja svojih suradnika, predvidjeti njihove reakcije i odabrati najefikasniji način vođenja i suradnje.

Vrlo dobar izbor tema koje obuhvaćaju neke od temeljnih tzv. „mekih“ vještina svakog uspješnog managera i/ili lidera...

Zanimljivo, korisno, s dosta praktičnih primjera i aktivnog angažmana svih sudionika kroz rješavanje raznih zadataka (pojedinačno i/ili u grupi), uz uvijek zanimljivu razmjenu iskustava i promišljanja. Dobar podsjetnik na potrebu implementacije određenih, vrlo korisnih i primjenjivih, načela i pojedinih procesa u svakodnevnom radu, bez obzira na zauzetost i preopterećenost „bavljenjem“ svakodnevnom „operativom“.

Preporuka svima na rukovoditeljskim pozicijama i to posve neovisno o razini te bez obzira na prethodno znanje i iskustvo – svatko može „izvući“ dragocjene benefite za budući, još uspješniji i kvalitetniji, rad.

Jan Kreber, Jadrolinija
polaznik 1. Soft skills akademije

Ciklus 1

Rukovodne uloge, moć i utjecaj

14. 10. 2021.

Kako biti rukovoditelj kojeg će se voljeti, poštovati, ali i za kojeg će se vrijedno raditi?
  • Što se sve mijenja kada postanemo rukovoditelj i koliko smo tu promjenu proveli?
  • Treba li rukovoditelj biti i prijatelj i mentor i šef i kako to uravnotežiti?
  • Rukovoditelj rezultate ostvaruje kroz utjecaj na svoje ljude, koje osnove utjecaja i moći imamo na raspolaganju i kada ih je dobro koristiti
  • Koja su ograničenja našeg utjecaja na druge – osnove motivacije
  • Je li moguće ostvariti suradničko vođenje?

Motivacija i pridobivanje za kvalitetan rad

28. 10. 2021.

Kako iskoristiti ljudsku motivaciju i postići da oni zaista žele kvalitetno obavljati posao?
  • Ljudske potrebe kao pokretač našeg ponašanja
  • Potrebe na radnom mjestu, kako ih prepoznati i povezati s kvalitetnim radom
  • Što motivira, a što demotivira MOJE radnike i što s tim?
  • Intrinzična i ekstrinzična motivacija, koja je bolja i kada?
  • Što sve mora biti zadovoljeno da bi pridobio svoje radnike za kvalitetan rad?

Efikasno delegiranje

11. 11. 2021.

Dobar rukovoditelj prenosi poslove i zadatke tako da se oni dobro obave na svačije zadovoljstvo.
  • Delegirate li dovoljno i zašto je to tako teško?
  • Što privlači poslove da se penju prema gore u hijerarhiji i kako to spriječiti?
  • Što delegirati, a što ne?
  • Kome delegirati?
  • Pravila za delegiranje i najčešće greške

Vođenje i razvoj tima

25. 11. 2021.

Grupa ljudi koja radi na istom mjestu nije tim, tim treba voditi i razvijati kako bi se njihove snage množile.
  • Prednosti i nedostaci timskog rada
  • Što čini efikasan tim?
  • Timske uloge i zašto su važne?
  • Suradnja vs kompeticija
  • Faze razvoja tima i vođenje u svakoj od njih

Efikasna komunikacija

9. 12. 2021.

Kako da dobro prenesemo svoje i shvatimo tuđe ideje u radnoj okolini.
  • Kako izgleda komunikacijski proces i gdje najčešće puca?
  • Kako čitati tuđi govor tijela i kontrolirati svoju neverbalnu komunikaciju?
  • Efikasno slušanje i zašto je bitno?
  • Vještina jasnog izražavanja
  • Komunikacijski stilovi
  • Gubici i izazovi u organizacijskom komuniciranju

Ciklus 2

Rješavanje konflikta

13. 1. 2022.

Različita mišljenja mogu biti pozitivna snaga, ali samo ako konfliktima znamo efikasno upravljati.
  • Zašto nastaju konflikti u organizacijama?
  • Imaju li konflikti i pozitivne strane?
  • Stilovi rješavanja konflikta i kada ih koristiti
  • Win-win ili kompromis?
  • Posredovanje u sukobima – česta zadaća rukovoditelja

Rješavanje teških problema i donošenje odluka

27. 1. 2022.

Od rukovoditelja se traži da svakodnevno rješava teške probleme i donosi odluke, postoje metode koje to čine lakšim i efikasnijim.
  • Faze donošenja odluka
  • Samostalno ili timsko rješavanje problema – prednosti i glavne tehnike
  • Kako povećati kreativnost i inovativnost kod teških problema?
  • Kako osigurati provođenje donesene odluke?

Organizacija vremena

10. 2. 2022.

Ako pogrešno upravljamo vremenom i zadacima koje imamo doći ćemo do situacije da ne stižemo obaviti sve, da nam se povećava hrpa posla koja nas čeka, stres postaje teško podnošljiv, a naša efikasnost sve slabija.
  • Kradljivci vremena i kako ih prepoznati na vrijeme?
  • Taskovi, kalendari i ostale osnove upravljanja vremenom
  • Kako nam varira budnost tokom dana i kako to uzeti u obzir kod organizacije vremena?
  • Upravljanje vremenom prema principu kvadranta – napredno proaktivno upravljanje vremenom

Vođenje efikasnih sastanaka

24. 2. 2022.

Sastanci mogu biti najbolje ili najlošije potrošeno vrijeme, ovisno o tome tko ih i kako vodi.
  • Kada organizirati sastanak, a kada ne?
  • Koga pozvati na sastanak, a koga ne
  • Priprema i najava prije sastanka
  • Vođenje sastanka i upravljanje vremenom
  • Zaključci sastanka i sastavljanje zapisnika
  • Praćenje izvršenja dogovorenog

Odabir i razvoj suradnika

10. 3. 2022.

Bitan sastojak dobrog tima su i članovi koji posjeduju prave kompetencije i vrijednosti, kako to prepoznati i razvijati kod svojih ljudi.
  • Što je bitno da bi se netko uklopio u firmu i radno mjesto, preduvjeti radnog uspjeha
  • Definiranje zahtjeva radnog mjesta – obrasci i metode
  • Privlačenje kandidata – brendiranje, kanali oglašavanja, oglas, portali, društvene mreže
  • Selekcija molbi
  • Strukturirani intervju
  • Psihologijsko testiranje
  • Donošenje odluke
  • Uvođenje u posao
Radionice će se održavati uživo u skladu s epidemiološkim mjerama.
U slučaju da to u nekom periodu ne bude moguće održavat će se online.

Trajanje radionica od 10 do 15 sati.

CIJENA pojedinačne radionice iznosi 750 kn + PDV

Kotizacija za jedan ciklus od 5 radionica iznosi 3.000 kn + PDV

Kotizacija za oba ciklusa od 10 radionica iznosi 5.250 kn + PDV

U cijenu je uključen seminarski materijal.

Kako bismo vam mogli garantirati mjesto uplate izvršite na IBAN HR3924020061140062345, za ciklus do 12. 10. 2021., a za pojedine radionice dva dana prije održavanja, uz napomenu za koji ciklus ili za koju radionicu uplaćujete.

Popusti za više sudionika iz iste tvrtke!

10% popusta za 2 do 5 polaznika iz iste tvrtke

15% popusta za više od 5 polaznika iz iste tvrtke

Predavači

Alen i Barbara Marot diplomirani su psiholozi, nakon odvojenog stjecanja iskustava iz područja edukacija, savjetovanja i ljudskih resursa, zajednički su osnovali Optimum. Optimum od 2005. godine pruža usluge iz ljudske strane poslovanja i postao je partner izbora za brojna mala i srednja poduzeća koja nemaju internog stručnjaka za područje ljudskih resursa.

Održali su nekoliko stotina edukacija iz područja rukovođenja, kvalitete usluge, psihologije prodaje i upravljanja ljudskim resursima. Proveli su psihologijsku procjenu i pomogli pri odabiru stotina zaposlenika u najrazličitijim djelatnostima i poduzećima, od vatrogasaca do skladištara i komercijalnih direktora. Savjetuju i savjetovali su uprave mnogih poduzeća iz područja razvoja zaposlenika, održavanja predanosti i motivacije te unapređenja organizacije i poslovnih procesa. Radili su u Velikoj Britaniji za konzultantsku kuću Vanguard Consulting ltd. gdje su naučili kako optimizirati poslovanje korištenjem sistemskog razmišljanja.

Zahvaljujući bogatom iskustvu njihove su edukacije konkretne i primjenjive u različitim tipovima organizacija, a završen studij i stalno usavršavanje iz područja psihologije garantiraju teorijsku i znanstvenu osnovu onoga što podučavaju. Zbog razumijevanja sustava i organizacije njihovi savjeti širi su od same psihologije i ljudskog faktora. Polaznici njihovih edukacija kažu da su zabavni i dinamični te lako održavaju pažnju i interes.

Ugodno sam iznenađena atmosferom koju su Barbara i Alen kreirali, dali nam mogućnost da teoriju isprobamo u praksi, učimo na konkretnim primjerima koji nas svakodnevno muče u praksi. Dobili smo odličan uvid u način na koji  možemo i trebamo utjecati na razvoj i motivaciju zaposlenika. Nosim s radionice pregršt zanimljivih informacija koje mi itekako olakšavaju posao i donošenje bitnih odluka.

Dubravka Mirić, Voditeljica telekom odjela Kompare.hr

Prijavite se!

Obavijest o privatnosti i zaštiti osobnih podataka

Osobni podaci prikupljeni putem obrasca za prijavu koristit će se isključivo za organizaciju radionica i neće biti otkriveni trećim stranama.

Mjesto održavanja

Poslovna zgrada Ventex-a

Martinkovac, Dražice 123 c

TOP