Geotech
Geotech d.o.o. iz Rijeke tvrtka je specijalizirana za projektiranje, nadzor i savjetovanje u geotehničkom inženjerstvu.
Ovako napisano ne zvuči previše seksi ni zanimljivo i vjerojatno ćete se iznenaditi da oni imaju svoju Instagram stranicu, blog, Facebook, vjerojatno i još nešto, kao i zaposlenu osobu koja se bavi samo digitalnim marketingom. Kako i zašto su došli na ideju da se promoviraju na ovaj način, kakve efekte to ima te kako izgleda taj posao, objašnjava nam direktor Mirko Grošić i njihova digitalka Adriana Tomiša.
Mirko, daj nam kratki uvod. Kako je Geotech nastao, što točno radite i tko su vam kupci?
Geotech je nastao od moje vizije da se stvori manja specijalizirana konzultantska tvrtka koja će raditi drukčije od drugih, imati drukčiji pristup. Ono što je bila vizija od početka je posvetiti se kvalitetnoj i inovativnoj usluzi i usmjeriti se na zadovoljstvo klijenata. I kada pogledam sada nakon 11 godina, vidim da smo to i ostvarili.
I tu ne stajemo, pokušavamo svaki projekt napraviti još boljim od prethodnog, letvica je visoko i to je s jedne strane jako zahtjevno za cijelu organizaciju, ali dugoročno donosi rezultate. Nisu tu samo projekti i „proizvodnja“, tu su i svi ostali aspekti poslovanja: organizacija posla, administracija, marketing, HR razvoj…
Što se tiče kupaca, tu imamo veliku širinu: od fizičkih osoba za obiteljske kuće do međunarodnih korporacija za državne infrastrukturne projekte, gradovi, općine, velike državne i privatne tvrtke, arhitektonski uredi itd. Našu referentnu listu čine vodeće tvrtke u Hrvatskoj, ali i van granica.